Ако не си първи, си последен

24,90 лв.

Конкуренцията трябва да се използва само, когато доминирате над нея.

Не всеки може да осъществи продажбата, да спечели играта или да е лидер в пазара. Когато икономиката се свива, става още по-трудно да продадете продуктите си, да поддържате клиентската си база и да спечелите пазарен дял. Грешките струват по-скъпо, а провалът се превръща в реална възможност за всички онези, които не доминират. Ще се научите как да продавате продуктите си, когато другите не успяват и да спечелите пазарен дял от своите конкуренти. Почти всички съвети за продажбите, на които са ви учили, ще ви заведат до последното място. Прочетете тази книга и научете как да постигнете максимален успех в бизнеса!

 Стратегии за продажба, за да ДОМИНИРАТЕ НА ПАЗАРА и ПОБЕДИТЕ КОНКУРЕНЦИЯТА!

Научете се как да продавате

Дори и в свиваща се икономика можете да стигнете до върха в кариерата и бизнеса си – и това е правилното място! Ако не си първи, си последенще ви даде доказан набор от инструменти, за да откриете възможностите и да ги използвате преди своите конкуренти.

Точни стратегии за успеха, за да:

  • Превърнете непродаденото в продажба
  • Максимизирате времето си, за да максимизирате продажбите
  • Превърнете всяко възражение в СДЕЛКА
  • Поддържате нагласата на „неразумния“
  • И още много…

Вашият наръчник за увеличаване на продажбите

В реалния свят не всеки получава награда само за участие. Или печелите, или губите. Ако сте в бизнеса по време на спад в икономиката, да спечелите означава едно: да бъдете първи. Това ще се превърне във вашия наръчник за увеличаване на продажбите, увеличаване на печалбата и създаване на нови възможности без значение каква е икономиката. Оставете конкурентите ви да се оплакват от лошите условия за продажби! Те могат да се крият зад оправданията си, докато вие доминирате на пазара.

Show Buttons
Hide Buttons