Как да се представите на конференция

Инвестирали сте в конференция, сега какво?!

Какво ще научите в тази статия: Как да прескочите простото предаване на визитка, която някой ще изхвърли.

Въведение

Хората ходят на конференции, за да учат, но също и да общуват. Проблемът е, че твърде много хора нямат представа как да презентират своя продукт или услуга пред други хора по време на  конференция, отвъд това да разменят визитните си картички.

Истината е, че ако инвестирате пари, за да присъствате на конференция, трябва ясно да формулирате в своето представяне как помагате на хората. Представянето е от жизненоважно значение за успеха ви, така че овладяването му е наистина важна и смислена задача. Защо? Това ви принуждава да се съсредоточите върху това, което можете да направите точно сега и какви проблеми решавате на пазара.

Това е стойността на вашия бизнес само в няколко думи.

Привлечете внимание

Преди някой да заработи с вас, трябва да привлечете вниманието му. Презентацията за един милион долара е кратка реклама, която ще привлече вниманието и ще направи ползите за вашата компания осезаеми за клиента. Тя трябва да бъде 20 секундна или по-кратка и да помогне на клиента ви незабавно да се заинтересува от това, което правите. Това е просто твърдение  с конкретна цел.

Колко време сте инвестирали в усъвършенстването на представянето ви?

Ако точно сега си казвате, че това, което правите, е „твърде сложно“, за да го вракате само в няколко думи, вероятно ви липсва яснота какво точно правите. Може и да е знак, че мислите само за печелене на пари, а не как да добавите стойност за другите. Много хора не могат да формулират своята стойност в няколко думи.

Има толкова много неща, който разсейват, затова трябва да имате добре изработена презентация, за да минете през целия шум. Когато се представяте, никой не иска да чува историята на вашата компания. Не казвам това от неуважение, а защото е самата истина. Трябва да дадете на някого причина да пита повече за вас – това е, което прави добрoто представяне.

Какво можете да направите точно сега?

Помисляли ли сте си някога „И аз бих могъл да го направя“, когато чуете за някой, който прави нещо конкретно, за да стане успешен? Винаги се смея, когато хората ми разказват подобни истории. Нека приемем, че можете да научите нещо. Ето моят въпрос – вашата идея нещо, което можете да направите, ако го научите ли е или е нещо, което можете да направите точно сега?

Преди да успеете, трябва да основавате това, което правите, на реалността си. Запитайте се какво можете да направите сега, а не какво можете да направите в бъдеще.

Какъв проблем решава това?

Коя е вашата аудитория? Кой вече познавате на пазара, който вече се нуждае от вашия продукт, който иска вашия продукт? Най-вероятно няма да е всеки на конференцията, но може пък и да е.

С две думи

Направете 20-секундна или по-кратка реклама от това. Колкото по-кратко, толкова по-добре. Повечето хора просто комбинират нещо без много мисъл. Вашата задача е да дефинирате мощно твърдение, което прави невъзможно,  който и да срещнете на конференцията, да не иска да научи повече за вас.

Ето едно от моите представяния: „Компанията ми увеличава продажбите с 15-20% и ще направим това за по-малко от 14 дни“. Забележете как се основава на нещо, което мога да направя точно сега и това решава проблем за голяма група от хора. Смятате ли, че моят бъдещ клиент би се заинтересувал от това, което имам да му кажа, след като чуе това представяне? Използвал съм го много пъти, за да мога да ви отговоря – да!

В резюме

Три съвета за представянето ви

Уточнете своята цел – Ако целта ви е ясна, тогава е много по-лесно да създадете представяне, което обслужва тази цел.

Помолете се за внимание – Никога не започвайте презентацията, преди да попитате дали можете да споделите какво правите. Най-добрият начин да го направите е като просто попитате.

Направете го запомнящо се – Представянето не е обяснение за начина, по който функционира вашият бизнес или историята на вашата компания – това е добре изградено твърдение за стойността ви и трябва да бъде СИЛНО.

Не забравяйте, че непознатите имат всичко, което искате. Вашата задача на конференцията е да накарате хората да се заинтересуват от вас. Това означава, че трябва да изградите мрежа от запознанства!

Бъди велики,

ГК




Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Show Buttons
Hide Buttons